Forex Srbija Iskustva


Vasha Iskustva sa FOREX-om Re: Vasha Iskustva sa FOREX-om 16.06.2010. u 09:20 - pre 2434 dana i 16h Ne znam odakle da pocnem, nov sam u forexu nekih Tek 3 meseca kako sam poceo da slusam razna predavanja i citao Neke knjige o tome, Pre 3 meseca sam poceo trgovanje nd nd forexu demo racunu i dopalo mi SE Jako i brzo sam Imao Jako Dobre rezultate. Danas mi je 10 dan od kako trgujem na vivere sa pravim parama i Dosta lepo mi je krenulo upaltio sam samo 100 iz Straha Kod MOG brokera ho triste imam vec 200 znaci za deset dana 100 zarade za totalnog pocetnika sjajno Barem ja Mislim. Naravno STRATEGIJA je ta koja Uzima pipove un ja Radim sa Malim size-om 0,30 pip. Ono sto mene ovde nervira su razne OSOBE Koje smatraju sebe da do neki guru-i kao ne Mozes poceti bez 5.000 ili tipa Komentari ne Mozes uplatit u inostranstvo na to bi dodao visto Svasta karticom i upalcujem i isplacujem bez ikakvih Problema una STO se Tice poreza , po Zakonu ove Države sve sto zaradis van Srbije ne naplacuje SE porez, niti mi pada napamet da ovim lesinarima Bilo sta placam. Moje iskustvo sa forexom je sjano dinamican posao Koji zahteva disciplinu i strpljenje, naravno Morate IMATI malo i petlje. Zato ako nekoga zanima da pocne da se Bavi forex-om sa malo ulaganja moze mi SE javiti na pm. Re: Vasha Iskustva sa FOREX-om 15.11.2010. u 08:27 - pre 2282 dana i 16h Evo STO se Tice fxlidera posle desetak dana trgovanja shvatio sam kako njihovi grafikoni Lazu ja sam u petak kupio zlato po Ceni od 1364 un grafikon prikazuje da je u petak cena varilala od 1386 do 1394 znaci a je jedno, Drugo prikazuje se i vikend a znaci da je berza Otvorena i nedeljom CEO dan za subotu Nisam Siguran Ger stoji Krstic na nekoj poziciji un ja nedeljom ne mogu da trgujem znaci Lazu ETO a sam se uverio na drugi Korak, na Prvi Korak sam mislio da je sve ok ali triste sam proveravao i realno hne moze da se proceni kako ide kurs Ger je istorija Lazna. E triste olaksavajuca okolnost mogla bi da Bude a STO mi je ovo demo nalog pa mozda, Ali mozda je sve a samo probnog karaktera, Ali ne razumem Zašto bi grafikone servirali Lazne. Znaci triste cekam da se neko javi ko je Puko pa da Kaze svoja Iskustva. Za triste moja User fxlidera je 1. Poslao sam im poruku pa cu videti kako ce da se opravdaju, Ali Mislim da nece ni pokusavati. Evo triste sam skapirao da se na nekim grafikonima prikazuje i nedelja una na ne nekima, pa sam pao u zabunu Ger se na minutnom grafikonu odmas sa Petka nastavlja ponedeljak, sto je meni po glupo Pisa Prvo 21:00 una per je petak pa onda 22 : 00 a per je nedelja, znaci stvarno glupo, mozda IPAK ne Lazu, e JESAM Prso :) jupiii IPAK Nismo toliko los narod Ovu poruku je menjao toplim dana 15.11.2010. u 10:31 GMT1 Forex Srbija Objavilo Trgovanje na Forexu 27 marzo 2012 u kategoriji Forex 0 komentara Na sajtu Forex Srbija moete nai osnovne informacije o najveem svetskom tritu 8211 forex tritu. Takoe, sajt prua izvanredan forum, gde moete razmeniti miljenja sa ljudima Koji su se ve oprobali na forexu, kao i podeliti svoja Iskustva. Forex je skraenica od Foreign Exchange Market, odnosno Valuta banale. naziva pori Forex u upotrebi su jo 8220FX8221, 8220Retail forex8221, 8220Spot FX8221. Dnevni promet forexa je Preko 5,5 biliona USD. Poreenja radi, njujorka berza dnevno ima promet od 25 milijardi USD. Predmet trgovine na forexu je Novac, kupoprodaja Valuta, un dobit se stie promenom Kursa. Cilje je da se kupi Valuta ija vrednost e da Raste ili da se Proda ona Valuta iji pad vrednosti oekujemo. Valute Kojima se trguje nalaze se u parovima. Svaki par se sastoji od dve valute. Prva Valuta Zove se osnovna Valuta (valuta base), Druga Kontra Valuta (valuta di quotazione). Najpoznatiji par je EURUSD, gde je osnovna Valuta euro, una Valuta Kontra 8211 USD. Osim valutnih parova na Forexu je mogue trgovati naftom, zlatom, srebrom i drugim plemenitim metalima, svetskim berzanskim indeksima i mnogim drugim finansijskim instrumentima. Za razliku od drugih Berzi, forex nema svoje fiziko sedite. Su postoji u elektronskoj mrei koju ine Velike finansijske institucije. Transakcije se obavljaju direktno izmeu dve strane, telefonom ili Preko elektronske mree. Forex je 8220OTC8221 ili meubankarsko banale, per znai da je trgovina decentralizovana. Mogue je trgovati skoro non stop. Trgovina SE obavlja elektronski, Kroz bankarsku mreu 24h dnevno, 5 dana u nedelji. Razvojem Interneta Forex je otvoren za sve: preduzea, investicione menadere, kao i za fizika lica. Za poetnike je Forex Srbija Odlina lokacija, Ger se tu Mogu nai, OSIM samog foruma za poetnike i osnovnih informacija o forexu i kretanju svetskog trita i brojni Alati Kojima SE obavlja trgovina, kao chiacchiero diskusije, informacije o webinarima, tehnike i fundamentalne analizzare, kao i preporuke iskusnih trejdera. Iako u Svetu odavno colpire, u Srbiji je forex prisutan ne Tako Dugo i postoji tek nekoliko brokera, Koji se Bave ovim vidom trgovine. Jedan od najkvalitetnijih je FXlider, Koji vam omoguava da njihove edukativne Seminare i webinare Pratite i putem Interneta, na srpskom jeziku. Da biste bili uspean trejder Morate biti dobro informisani i obueni. Sajt Forex Srbija je ogromna Baza Resursa i informacija u vezi sa forex TRitem. Sve obuke FXLidera su standardizovane, un Steena znanja se mogu primeniti u realnim uslovima. FXLider svakom Novom klijentu Koji deponuje sredstva besplatno daje i knjigu Dr Slobodana Slovia Kako zaraditi na promenama deviznog Kursa Vano je znati da je forex trgovina najivlja za vreme Londonske i Njujorke sezone kada se dogaaju najbitnije promene u vrednosti Valuta. Fare 1990. godine samo tajkuni i Veliki igrai mogli do da trguju na forexu. Poetno investiranje zahtevalo je Preko 10 milióna USD. Danas je sasvim drugaije. POJava i razvoj Interneta omoguila je pristup forex trgovini sasvim Malim investitorima, a scherzare ljudima obinim, kakve uglavnom i moete nai na sajtu Forex Srbija.

Comments

Popular Posts